Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przebudowa Al. Racławickich na kredyt? Lublin nie dostał dodatkowych funduszy z UE

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 27 grudnia 2018 r. o 08:08 Powrót do artykułu
ewa; myślenie nie boli,trzeba rozumieć co się czyta,Żuk zawalił sprawę. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy ,obecny prezydent dewastuje Lublin ale tak wyborcy wybrali. Demokracja jest.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żadnych buspasow nowy nawierzchnia i tyle buspasy tylko zwiększa korki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pis robi na złość?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To przebudowac wszystkie dolotowki i uliczki a nie ruszac wogole al.Racławickich. Łatwiej bedzie pozniej zrobic jedna aleje niz wszystko na raz i brac kredyty. Kto to bedzie pozniej splacac!?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Wyrównać asfalt, zrobić buspasy i wystarczy" - myślenie dziecka. Droga to ponad metr podbudowy + wszystkie instalacje jeszcze głębiej. Jeżeli naprawi się tylko wierzchnią warstwę, to co kilka lat trzeba będzie wszystko znowu rozkopać by wymienić jakiś przewód czy rurę. A całej Alei Racławickiej buspasy i DdR to konieczność. Jest na to miejsce. Drzew szkoda, ale posadzi się nowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pisiory mają w nosie Lublin, niedługo wybory będzie okazja im za to podziękować!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Możecie sobie gadać, pisać i krzyczeć a Żul i tak ma Was w poważaniu. Głębokim. To już zostało ustalone z ważniejszymi od Was. Pieniądze się liczą a Wy ich nie macie, więc możecie tylko poszczekać sobie. Władza to nie zabawa, nie bądźcie dziećmi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lewi Bracia ! Czy sądzicie ze przez bus-pasy zwiększycie szybkość i atrakcyjność  poruszania się ZBIORKOMem ?  Planowany efekt buspasów to: "zwiększenie prędkości komunikacyjnej o 1  km/h  będzie  możliwe  zmniejszenie  liczby  trolejbusów  po jednym na każdej  z  linii  (151 i 158)"  No to sukces pierwsza klasa ! Zatem to pozorny argument - raczej  poprzez korki chcecie  "uspokoić ruch" = zablokować miasto i ZMUSIĆ ludzi zmiany zachowań -  bo buspasy będą wyznaczane KOSZTEM jednego z istniejących  pasów ruchu (Dr. M. Majdanka, Piłsudskiego, Fabryczna, Nadbystrzycka, Lipowa, Głęboka, Poniatowskiego, Kraśnicka, Sowińskiego, Lwowska, Zygmuntowskie, Grygowej) ...   Wiecej ***s://lublin.eu/gfx/lublin/userfiles/_users/r-kasprzyk/strategia/zalacznik_ii_koncepcja_rozwoju_transportu.pdf Gdzie i komu w Lublinie pomogły Bus-pasy ? Pod Zamkiem, przy Jana Pawła a może na Muzycznej ?   Jedyna co się sprawdziło pod Zamkiem to spec sygnalizacja dla ZTM (której zasady kierowcy autobusów notorycznie łamią, włączając się do ruchu przy poziomej kresce na sygnalizatorze). Rozsądne rozwiązanie, które wymyślono jeszcze w prl-u to TUNEL oraz usprawnienie komunikacji płn-południe w Lublinie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko dzięki temu wspaniałemu człowiekowi, zwanemu dr Agbazarą, wspaniałemu czaru rzucającemu we mnie radość, pomagając mi przywrócić mego kochanka, który zerwał ze mną Cztery miesiące temu, ale teraz ze mną przy pomocy dr Agbazary, wielkiego zaklęcia miłosnego odlewnik. Wszystkim dzięki niemu możesz również skontaktować się z nim o pomoc, jeśli potrzebujesz go w czasach kłopotów poprzez: ( a g b a z a r a @ g m a i l . c o m ) możesz również Whatsapp na ten numer ( +234 810 410 2662 )
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak w Lublinie nie buduje się bezkolizyjnych z 3 pasami ruchu w jednym kierunku - to znaczy że inwestycja jest niepotrzebne. Nie po to ktoś sprowadził "prawie nowe" 20-letnie aŁdi od Niemca, żeby wlec się 40km/h przez centrum miasta. Miasto nie jest do chodzenia lecz do sprawnego i szybkiego jeżdżenia po nim samochodem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wymienić warstwę ścieralną i wystarczy. A osobę którą wymyśliła tu buspasy należy wysłać do lekarza specjalisty. Wystarczająco już Okopowa została zapchana po zamknięciu kolejnego odcinka Krakowskiego Przedmieścia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Matoły wy nic nie rozumiecie i nawet nie chcecie tego zmienic :D Wymienic asfalt tylko powiedzieli eksperci z fotela. Gowno wiecie a sie madrzycie. A buspasy sa tam konieczne, bo ruch pasazerow w autobusaxh jest o wiele wiekszy niz osobowki. To jest centrum i sie do ch..ja pana jezdzi mpk a nie auten chyba ze ktos musi ale to wyjatki a NIE TRANZYT. DEBILE zrozumcie ze tunelu nie bedzie tranzyt wypad z centrum na obwodnice, nie ma zadnej osi polnoc poludnie. Bedziecie stac w korkach dopoki sie nie oduczycie tam wjeżdżac.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oto macie swój PIS - kasa płynie do belzebuba z Torunia zamiast na inwestycje np: do Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To głąby z ratusza czekały z inwestycją aż ceny wywindują w górę , trzeba było działać a nie czekać , i co ma do tego pis ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na wszystkich drogach w centrum z 2 pasami ruchu powinny być buspasy. W osobówce jedzie przeważnie 1 osoba. Albo wygoda, albo czas przejazdu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obudzili się w końcu ...  i tworzą wirtulane rzeczywistość poparcia  dla odrealnionych pomysłów Ratusza  - "MUREM za ... ech Tak wyglada "poważne sprawowanie władzy" przez PO w Lublinie a na forum DzWsch. zwłaszcza ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuk ekonomista a nawet kosztów nie potrafi policzyć, myślał że znajdzie głupiego co mu zrobi remont za pół darmo, obiecał wam złote góry a teraz nic nie dotrzyma, nie ma nawet kasy na fajerwerki w sylwestra.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W każdym cywilizowanym mieście powstają buspasy i ścieżki rowerowe. Drzewa wytną owszem, ale i posadzą nowe. Miasto musi, powtarzam, MUSI mieć wydolną komunikację miejską. A taką gwarantuje własnie rozbudowana sieć buspasów. Bez buspasów, w korkach będą stać zarówno osobówki jak i autobusy. Im więcej buspasów, tym sprawniejszy przejazd autobusem, czyli mniej samochodów na ulicach, czyli mniejsze korki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
myślenie nie boli,trzeba rozumieć co się czyta, Żuk zawalił sprawę. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy, obecny prezydent niestety dewastuje Lublin ale tak wyborcy wybrali ;). I te całe buspasy ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czytam w komentarzach że PiS blokuje hmmm a w artykule jest ze wyliczenia były na 100mln i miasto dostało 80%dotacji na tą inwestycje a może to jednak słabi fachowcy w mieście skoro źle wyliczył koszta i to do nich trzeba było by się przychylic jak liczyli że nie doliczyli się pozdrawiam wszystkich a trochę mniej polityki a więcej mózgu uzywac
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...